رویدادها آرشیو خبر ها
صدرنشین اروپا و مدعی اسکودتو ! چرا هواداران یوونتوس از ساری ناراضی هستند ؟

صدرنشین اروپا و مدعی اسکودتو ! چرا هواداران یوونتوس از ساری ناراضی هستند ؟

هجده هفته از رقابت های سری آ ایتالیا سپری شده و تیم یوونتوس با امتیاز مشابه با تیم اینتر در صدر جدول رقابت های سری آ قرار گرفته و در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا نیز یوونتوس به عنوان صدنشین راهی مرحله ی بعدی بازی ها شده و در دور حذفی با تیم لیون بازی خواهد کرد اما شکست مقابل لاتزیو باعث شد تا یووه اولین جام فصل را از دست دهد.

 

همین موضوع سبب شد تا نارضایتی از ساری بیشتر از گذشته شود و برخی از هواداران یووه حتی خواهان خروج این سرمربی از تیم یوونتوس شوند و مدعی شدند که او در حد و اندازه های یووه نیست.

 

مطبوعات ایتالیایی با اشاره به این موضوع نوشتند:

 

نارضایتی هواداران از ساری در صفحات اجتماعی بیش از حد شده و آنها از نتایج یوونتوس راضی هستند ولی نمایش یووه را برای کسب لیگ قهرمانان کافی نمی دانند و بر این باور هستند که ساری با این تاکتیک نمی تواند یوونتوس را قهرمان لیگ قهرمانان اروپا کند.

 

در ادامه ی این مطلب آمده است:

 

یوونتوس با ساری نتایج نسبتا خوبی گرفته و برخی از هواداران تیم یوونتوس از نمایش یوونتوس اصلا راضی نیستند و بی برنامگی بازیکنان در زمین را به دلیل کیفیت پایین سرمربی تیم یوونتوس می دانند.

 

در همین رابطه گفته می شود مدیران تیم یوونتوس هیچ برنامه ای برای تعویض سرمربی تیم یوونتوس ندارند و تا پایان فصل با او ادامه خواهند داد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: